jättemycket energi och lite panik

aaaaah får panik över att jag inte kommer hinna somna innan jag blir pigg och då få för mig att "dygna" är en bra idé och då kötta min blogg med ännu fler inlägg!!! nein! har jag ingen självdiciplin? tydligen inte eftersom jag skriver detta inlägg = fortsätter kötta sönder min blogg med en text om att inte kötta sönder min blogg. ironi är väl underbart. ack vad är det för problem som tar upp mina tankar? ibland är det ändå lite kul att förlöjliga sig själv, på ett snällt sätt alltså. inte på ett nedlåtande sätt.
idag kom jag på att om man blir stressat masserad (snabbt, som om personen som masserar är stressad) så blir man själv lite stressad. tills kroppen inser hur skön massagen är. då blir man lugn. AH HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0