jag vill eiiiinte sova

när klockan  är 03.44 och man är pigg med lite huvudvärk och across the universe på tv så vill man inte sova och då får bloggen två inlägg på en gång (typ)!!! beatleslåtar kan vara något av det finaste jag vet.

sitter nedsjunken i sängen min med en lite trött hals och irriterat huvud. har haft en fin kväll med höstfest och ASGOD linssoppa, den var verkligen god och nu är jag hungrig. trevligt sällskap, kul musik, tokiga lärdomar, och diffusa beröringar. lite så var det också (utöver soppan alltså), så himlans fin var kvällen! nån insikt skedde väl också så som det kan göra ibland men fler frågor väcktes så just det momentet var inte överdrivet givande, om ni undrade alltså. merrååå? vad mer hade jag tänkt skriva? intevettja. saknar mina finisar lisis och maddsis (IS!) lite kände jag spontant att jag ville skriva innan jag säger tack och godnatt! hoppas ni sover gott och bra! poussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0