ikväll blev det klarhet. ett tack och en eloge från mig för det!

tokigt hur saker blir. hur ens känslor och tankar kan påverkas ack så mycket av låten man lyssnar på just i den stunden, till exempel. den här måndagen var en tisdag, misstänker att morgondagen kommer vara en måndag. hur resonerar hon nu??? tänker ni då.
jo som så att dagen har gått upp och ner som den längsta berg-o-dal banan någonsin. imorgon kommer antagligen inte göra det = en vanlig måndag. de liksom bytte plats. tok! jag var ju inte ens beredd, trodde det skulle bli en stabil måndag men icke! "höhö tror du du kan lista ut logiken i livet eller? NÄHÄ" lite så sa livet till mig idag. då skrattade jag och dansade lite i vinden (bakstavligen talat. inga metaforer här inte, det var fasligt kallt dock, hej superhöst).
annars rå? ska göra punkt två på min lista och hedra mitt åtagande. sen hoppa i duschen och mysa ner mig i sängen min och se på tv. inga måsten finns ikväll och imorgon börjar jag inte förens tiden tio. PUSS

asbraasbraasbraaaaaaaaaa. vill ha mittentjejens lugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0