hurricane och släng ner nyckeln och så vidare!

sitter och är arg på mitt hår som är fluffigt på toppen men ej på sidorna = dålig facepalm. har min klassiska "orkar inte röra mitt hår"-frisyr.


den är irriterande och oförutsägbar men jag är som sagt för lat för att röra håret. idag har jag gjort ingenting och det var skönt medans alla andra sitter och lägger upp utklädnadsbilder på facebook. det är halloween och man borde väl men på sistonde har jag ibland bara följt min känsla av Magnus Uggla – Jag Skiter och skitit i att göra något jag ändå inte har lust till! mah!

kul upptäckt; tage danielsson har regisserat ronja rövardotter och jag hade inte heller något minne what so ever om att tommy körberg var med i den men det var han juste visste! åh vad man kan upptäcka när man kikar igenom astrid lindgren filmer.


ha en fin kväll, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0