‎"Hej du såg ut som en räka men du var en björn!"

hej! mår ni bra? jag mår bra. bra bra. bra är ett användbart ord.
är sen med att lämna in filmerna på biblioteket, som alltidalltidalltid, men det funkar. kärlekspar stimmar omkring överallt runt omkring och håller hand och pussar varandra på näsan osv men det är fint det med. jag har ju hösten. det är jag och hösten nu, vi två. (nej säg inte forever alone. don't do it).

blabla lämnar tillbaka filmerna nu, hejs!! ha en finig dag.
(ska skriva ett förklarande inlägg om dagens rubrik någon dag! det är en väldigt bra mening bakom. /mystisk)

Kommentarer
Postat av: fridi

aaaahaaa tur att vi ska leka imorgon annars hade jag börjat tro att jag också är forever alooooneee. Men jag har ju dig. Räkisfiskus. LAX.

2011-10-05 @ 19:50:41
URL: http://frajzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0