and number one starts.....now.

what???! ska jessica ta på sig ett sånt åtagande att det innebär att göra en lista över flera dagar???? ja. svaret på denna befogade fråga är ja, jag ska i varje fall försöka. för listor är kul å så. JA

1. Tio saker du vill säga till tio olika personer, just nu.
2. Nio saker om dig själv.
3. Åtta sätt att vinna ditt hjärta.
4. Sju saker som korsar dina tankar ofta.
5. Sex vänner.
6. Fem personer som betyder mycket för dig (utan inbördes ordning).
7. Fyra oattraktiva saker.
8. Tre saker du attraheras till.
9. Två smileys som beskriver ditt liv just nu.
10. Ett bekännande.

glad!!!!tjej. tubtopp på bild nr2 (inte för att jag behöver förklara för min persika, i vilket fall hoppas jag att arina fick men av den bilden. tack!)

Kommentarer
Postat av: häst

....jag fick bestående ärr...

2011-10-24 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0