2. Nio saker om dig själv. Del 2.

var så trött sist jag skrev på listan att jag trodde det var två punkter kvar när jag skrivit 6/9. hjärncellerna?

7. jag blir ibland lite/mycket extrem. sällan på fullt allvar, men ofta på åtminstonde lite allvar. det är en udda sak i livet som jag tycker är rolig men det är också skönt att få utlopp för sina känslor på ett halvseriöst sätt, såklart inte någon person (psyka ur på en vän) utan mest på mig själv.

8. ordvitsar är något som ligger mig varmt om hjärtat. när ordvitsar är som värst är de ändå bra, enligt mig. vill du vinna mitt hjärta? kom fram och säg en ordvits. vill du bli av med mig? klanka ner på ordvitsar.

9. jag älskar frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0