vad som komma skall / GBG-regn

sitter en man vid mitt piano och spelar på det som jag kan tänka mig att det inte spelats på på länge. det var fint att se å höra så jag ville inte gå därifrån men det kändes dumt att stå och glo på en främling som ska stämma mitt piano så jag gick ändå (hör dock lite från mitt rum då det ligger precis under pianot). mannen hette för övrigt laban. min kusin kasper är också här, så vi har laban och kasper på besök /fyndig.



om ett tag ska jag dra mig mot stan för att köpa den finaste kappan jag någonsin haft på mig för ett för högt pris och sen se på bio (det var så länge sen sist!!!!!!!) med min igelkott. införskaffade mig också den absolut bästa skjortan jag någonsin haft på mig och ett par byxor igår, oj vad det går undan!
rubriken på det här inlägget är lite missvisande då det låter som att jag ska åka till göteborg och stå i regnet, det ska jag inte. vill åka till paris över nyår men vem vet, jag kanske får nöja mig med göteborg (kändes konstigt att skriva frasen "nöja mig med göteborg"... men. i jämförelse med paris måste man). hoppas ni mår bra!! nuuu jag ska drömma mig bort till ett snötäckt paris i kappan som snart tillkommer till min jacksamling som börjat skapa sig själv. KRAMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0