HEJS i stugan

var inne på någon mack idag och köpte kaffe+äpple innan ett möte. de spelade lars winnerbäck och switchade sen över till beatles. då blev jag glad, är även glad för min mobils musikförråd som alltid levererar, det är som om den kände mig. eller så kan det bero på att jag valt all musik som spelas och spolar förbi om det är något jag inte vill lyssna på = ger mig ett intryck av att det är konstant bra musik. vem vet??? har börjat gå runt å säga "is this the real life, is it just fantasy???" till allt (inklusive tre frågetecken MINST) som händer, damn you queen.

fleet foxes igår var så apbra att det inte går å förklara, så som det brukar vara med bra band live, så jag ska inte försöka. skägget tog över hela annexet (fleet foxes skägg + alla i pubilken, typ). jag trivdes. förband var: Alela Diane som också var mycket bra. tyckte She & Him hade passat som förband också, men antar att rävarna inte lyssnade på mig.

sist men inte minst sitter jag och funderar på om denna kvinnans perfektion har något slut. jag skulle gifta mig med mig själv om jag var hon. just sayin'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0