ord som inte behöver skrivas men ändå skrivs av okänd anledning

alltså what?!? har typ slutat sova, är ganska dum i huvudet, vem fasiken struntar i att sova så ofta? planeringen går aldrig ihop haha. utan natten alltså-e.
å ena sidan tänker jag "sova gör man när man dör" å andra sidan tänker jag "man blir sjuk och går upp i vikt om man inte sover ordentligt". otroligt bra sak att argumentera med sig själv om, när man känner så.

när jag ändå ska vara "ytlig" (med betoning på citationstecknena) kan jag passa på att säga att jag blivit sur på sistonde över att mitt hår varit typ axel-kort sen förra vintern och växt typ en halv decimeter på ett år. WHAT?! sämst. nu insåg jag att jag klippte mig i somras och senast då hade såhär långt hår:

kult med hår insikter och djävulen bär prada-prat!!!!!!!!

såg djävulen bär prada på ARL idag, varje gång jag inte sett den på ett tag (oj det betyder att jag ser den ofta?) glömmer jag varför jag egentligen tycker om den då den inte är så bra, i mitt huvud iallafall. anledningar som uppenbarar sig när jag ser den:
1. kläderna. herre min gud. bryr mig inte alls om hur fjantigt det är utan blir himlans lycklig av att bara titta på kläderna, skoooooooooorna. ja fett. SKORNA (skorna)
2. meryl streep. herre min gud igen. är du världens coolaste kvinna? jag tror det. hon är fantastisk och förvånar mig alltid. åh
3. emily blunt. också kul, britt, bra! mikket bättre än anne, oh yes i said it.

godnatt (icke. ska läsa italienska. hoppas ni sover gott)

Kommentarer
Postat av: Anonym

4. han som spelar gay-killen som gör henne till en fashionistah

5. anne hathaway. say no more. (HUR KAN DU INTE TYCKA OM HENNE!?!?)

2011-11-10 @ 17:04:01
Postat av: Anonym

4. true, TRUE!

5. bitch please.

2011-11-12 @ 03:52:42
URL: http://jessicaspersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0