ett öga och inget paris

sitter och försöker lägga över bilder från mobilen till datorn. det går otroligt super segt. ni får se några när det är klart.
i veckan ska jag dö då skolan återigen börjar och sen dö av lycka till fleet foxes. då ska jag lägga upp ett lat "tänker ej skriva men dreggla, ni får också dreggla varsågoda om ni vill annars får ni vänta"-inlägg. med bra män. för jag vill men det känns så himla töntigt att alltid lägga upp snyggbilder på män. sen inser jag att livet är lite töntigt ibland och snyggbilder på män är trevliga så länge de inte blir uttjatade.

för övrigt har jag ju haffat roliga grejer på solo på sistonde. och med haffa menar jag köpt. det är ju ett kul ord och man får använda det lite hur man vill i min värld. nedan är en bild när jag försöker sträcka på mig för att visa skjortan lite snabbt, en webcam kan icke ge rättvisa åt denna kärleken i mitt liv men det är någon idé på hur den är i alla fall. det ville jag ha med på min persika!! hoppas ni mår bra å har en fin söndag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0