mest bara gott

dokumentation av persikans liv sen 6 september. det är komiskt roligt att dokumentera sin existens.

hittade en bild på noomi rapace och shanti roney i någon bok, definitivt coolt och värt att dokumenteras. MEN blev arg på boken brevid. nej zombier hör inte hemma med mr darcyyyyy. åååååååååh (=jag arg)


spillde kaffe överallt för fisk+fisk=2klantar


lagade mat, succé


mer mat följande dag med little marbles och fridafisk, GOTT


de mest misslyckade macaronsen jag någonsin varit med om. någonsin


åt mer mat, med tilda (mat verkar vara det enda värt att dokumentera)


var nummer 122 på the arks konsert


med:


frida och claes tolkade en tavla


firade en cool tjej som fyllde år å tog diffusa bilder


den coola tjejen:


har hundramiljoner till men nu orkar jag inte lägga upp fler så det här var litelite av mitt liv, mest mat och goda människor. livet e gött (klick the link now)

Kommentarer
Postat av: fridus fiskus

MMMM AAAA JÄTTEKONSTIGT ATT JAG KOMMENTERAR. Men jag blir sååå glaaadsåglaad i hjärtat mitt. Att se dessa bilder gjorde en skitig måndag mycket bättre å orkar inte sminka mig och sånt, min gröt tog precis slut. Fiskifisk jag gillarejjjj

2011-11-07 @ 07:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0