absolut!

saknar sommaren lite. älskar lite hur motsägelsefull jag är på bloggen när jag igår skrev hur mycket jag älskar hösten och julen men alltså, jag tycker om mikket! ju. och det är ju bra. dessutom återkommer konstaterandet att människor är ganska motsägelsefulla mest jämt. saknar mest friheten med sommaren, sommarens värme och prestigelösheten (som i alla fall var min sommar, det är inte ett absolut). menar förresten prestigelöshet som något bra, insåg att det kan tolkas lite hur som men. så kan det vara!

idag sa en man som verkade otroligt mysig och fin några ord om imperfektion. om att man vill komma så nära perfektion som möjligt när man jobbar med något men man borde inte vilja (eller egentligen inte kunna) nå perfektion för då blir det ju tråkigt. då finns det inget att förbättra. själv undrar jag om perfektion finns, det är ju lite av ett sånt därnt absolut jag inte tycker så mycket om, det känns ju som att det alltid finns något som kan förbättras. jag säger ju att absolut är sämst!!!!! de förvirrar bara.
när jag satt och glodde på Bones igår sa hon (bones. bästa) något i stil med "I don't belive in absolutes". ja vi är ju, uppenbarligen, soulmates jag och hon. pussar!

jävla paris som blåste upp mina förväntningar på.. jag vet inte ens, allt? till oresonliga proportioner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0