27 november

"yoyoyoyo. "så fort jag slutar skriva kommer jag vilja skriva mer". NÄMEN! jaha. så det kickar in redan? tur att jag känner mig själv rå. tänkte skriva något som fastnade men villade bort mig i"
ovanstående tänkte jag skriva den 23 november. eller jag skrev det ju, men publicerade då inte för jag orkade inte skriva klart (som ni ser slutade jag mitt i en mening, asvärd).

idag har varit smygjul känns det som. familjemiddag med julmust och små presenter över en hemkomst och en födelsedag. första advent. första advent!! sen har jag druckit lite kaffe, ätit lite paj och suttit i höstmörkret (tror jag är den enda som älskar det tidiga höstmörkret som börjar vid tre, fyra) med en fin madeleine. det behövs ju också ibland.
kom på tanken att hösten är lite ett förspel till julen, ett asbra förspel då jag älskar hösten och julen så ja. det är ju asvärt att lyssna på mysigmusik då och därifrån kom höstens (aka julens förspel) bäst-ighet som jag haspade (nej det är inte ett riktigt ord) ihop hip som happ nu när jag kom hem. säger "as" framför allt, hela tiden för övrigt. men det är kul! orkar inte alls censurera bort det. allt är väl ösigt (logisk slutsats då as=ös). låtarna är inte alls särsklit juliga förresten, men himlans mysiga och brabrabra. vet inte logiken bakom vilka låtar som kom med. det var allt!! hoppas ni haft en fin första advent. puououszsz och så puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0