om man vill säga som så och använda smör-relaterade metaforer. saknar paris

sitter här i min asfeta skjorta (men inte alls bokstavligen talat då den är transparent och inte fet/tjock) och tittar på världens bästa hugh laurie. han är ganska bäst (ja bäst) och är med i någon ny såndär parfymreklam då personen alltid är jättesmörig och dryg. men han? icke! det är väl ett ganska bra sätt att döma karaktär? när man lyckas göra en smörreklam utan att tappa sin bästhet i ett smörfat. ja.
på tal om fett så finns det en smörreklam som bokstavligen talat är för smör och då de säger "fett lågt pris" eller något i den stilen. nej. världens sämsta ordvits. trodde aldrig jag skulle känna så för en ordvits men alltså, misshandla inte konsten som är ordvitsar. tack. ja ordvitsar är en konst i min värld.

haha åh har varit hemma med min tjockis till hund för länge, börjar tappa kopplingen med övriga världen. men det är ju alltid trevligt å bounda med sin hund, han är söt. och tjock. och mysigast.
beatles har också smugit sig in i mitt liv ovanligt mycket och finns överallt, men det är lika fint som min hund skulle man kunna säga. Jim Sturgess – Something (beatles finns ju fortfarande inte på spottan men jim finns)

älskar den här bilden på paul mccartney. för hans skägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0