the hippopotamus

uppföljare till föregående inlägg om att slå i sin tå: min fot fick typ mindre men efter det och det gjorde ont att gå i två dagar. VARNING! GÅ INTE SÅ HÅRT!

mitt liv är lite tokigt just nu. det känns som att mycket fallerar men inte allt så det finns inte så mycket alls att göra åt det mer än att försöka släppa. vilket är svårt men möjligt. så, mycket fallerar men inte allt tex stephen frys bok, britter på tv, mycket musik i växkällaren och handklapps ramsor. de sakerna håller alltid måttet (liksom joy division alltid gör, kom jag och en främling fram till igår utanför väshuset när jag stod med ömmande händer för att jag och frida kört alltför många handklappsramsor, alltför många gånger och alltför hårt. kul att det där beskrev oss ganska bra i en mening).
nu vill min hund ut å promenera, hoppas ni har det brabra! pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0