starry pearls

som sagt i förra inlägget - ja jag börjar referera till föregående inlägg hela tiden haha, noted - är mitt liv lite knäppt just nu. på många punkter, mycket händer men inte för mycket så det är ju bra. i vilket fall ska jag sluta skriva i min blogg ett litet tag nu kände jag.
och precis som allt annat (enligt alla normer, bestämmelser, erfarenheter och råd) kommer jag vilja skriva mer så fort jag bestämt att jag inte ska. men då får det vara så. för just nu vill jag inte att min persika ska bli en bittersur blogg som är bitterlame (bitterlame!) och det känns som den är påväg åt det hållet. å andra sidan har jag ingen självdistans alls vad gäller mig och min blogg så jag vet ju egentligen inte. men! nu får den vila lite.


idag har jag haft en väldigt fin dag. inte ovanlig på något hörn men fin. och full av stephen fry-läsning. och det är ju bara bäst och förbättrar allt. och sen lite cat power och feist på det, för det var en sån dag idag. sen blir jag sur över när man associerar fina saker till fula saker men som en klok arina i mitt liv sa "de fina sakerna vinner ju alltid, in the end". the end är bara inte riktigt här än, får njuta så gott det går ändå. just nu njuter jag gott av mitt täcke och min säng. awesome bed is awesome.
TACKS FÖR MIG! pussar. på. er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0