snobben och ordblah

sitter i min säng och är glad med community i bakgrunden på tvn. gårdagen blev ännu mer sällskapad än vad jag först trodde, men det var desto trevligare. kulkult. upptäckte att min skjorta luktade jättegott (man får säga så om den verkligen luktade gott) vilket är skönt att ha i bakhuvudet när man nu sitter med inga konstanta timmars sömn och ingen fräsch-het what so ever. "jag doftade iallafall riktigt gott igår!".
3 Gymnopedies: Gymnopedie No. 1 den här låten spelades på mitt piano igår, då blev jag glad och tänkte på "Hjälp! Jag är en fisk" eftersom den är med i den filmen. den låten är med lite överallt och den är himlans fin. ville mest säga det så ni ska lyssna, puss å krams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0