remember remember the 5th of november

det är konstigt hur trick i livet har fungerat, det är konstigt hur vissa tänker iallafall minst tre steg fram, andra tänker knappt på vad de gör just nu, det är konstigt hur vissa planerar och det är konstigt hur man kan associera vissa saker med vissa saker.det är konstigt när man ska vara på ett sätt man inte är, det är konstigt när man ska göra saker man inte gör, det är konstigt att absolut inte finns.
det finns saker som är konstiga på ett fantastiskt bäst sätt, och sen såna som är konstiga på ett dumt sätt, men eftersom jag inte bestämde vilken definition jag använde på "konstigt" här så blandades det lite. ni får väl avgöra själva vad som faller i vilken kategori, bra/dåligt. ville mest skriva lite kände jag.


-ÅÅÅÅH jag tänker inte lyssna mer på mina uttjatade spotifylistor, sa Jessica frustrerat och satte trotsigt på 500 days of summer soundtracket på inget annat än Windows Media Player.

sensmoral: man ska inte vara trotsig, då kan det backlasha på dig i form av konstiga känslor relaterade till A Story Of Boy Meats Girl som självfallet var första låten på sondtracket. (ingen fara på taket, musiken är så bra att en enda konstig känsla med en låt inte kan påverka bra-igheten alls).

EDITEDITASKULEDIT: "A Story Of Boy Meats Girl". JAHA. så det här är en ny låt eller? handlar den om kött eller... eller hur är den? undrar ni då. den handlar då om en pojke som kötter en flicka. och med köttar menas det älskar. eller. nej. det var ju jättedåligt. jag skrev fel helt enkelt, jobbigt jobbigt. det ska väl egentligen stå "A Story Of Boy Meets Girl" (alltid dessa versaler?). så då har vi det uppklarat, men lite roligt var det ändå tyckte jag. hejdå, meatmeat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0