oj det blev visst lite om mig /coulda woulda shoulda

hejsan. jag är en tjej som är aboslut horribel när det gäller planering, det är löjligt hur dålig jag är på att planera, såvidare det inte involverar andra personer. då är jag förvånansvärt bra och lättförargad på personer som inte är det. vet inte om detta på något förlängt sätt betyder att jag inte respekterar mig själv så mycket som andra personer, smakade på tanken, den var sämst så jag struntade i den och gick vidare. klart jag respekterar mig själv.

jag är en person som oftast är bra på att reflektera (också bra på att alltid tappa ord, tog mig en stund innan jag kom på att jag ville skriva reflektera) och ibland lite för jobbig på att analysera.



jag är en sån som älskar språk trots att jag inte har något grepp om hur bra jag är på språk då de språk jag studerat är såna som ligger så pass nära spanskan (som jag alltid kunnat prata flytande men nu börjar tappa sakta men säkert, ska ta tag i det) att jag automatiskt haft lätt för dem (italienska, franska tex).

jag är en sån som skriver ovärda inlägg och berättigar den handlingen genom att tänka "det är alltid kul och lärorikt att kolla tillbaka på", och det är det ju.

jag är en som nyss har kikat igenom lite i quetzalas (klicka, den kan vara värd) blogg av ett flertal roliga anledningar och därför på något sätt känner att jag blivit jätteinfluerad av henne i det här inlägget. konstigt lättpåverkad. det kan vara kul!



jag är en sån som tycker det skulle vara fint med lite kärlek just nu.lite sådär pelle svanslös och maja gräddnos. nej tog faktiskt bara det exemplet för brasse brännströms skull men i vilket fall, något i den stilen. oh what, did she just? yes, yes i did. nu är jag officiellt någon som skriver på sin blogg att den vill falla. forever alone-vibbar? vill skriva fuck the police till det men upptäckte i samma sekund att jag är jätteskadad av 9gag.

jag har upptäckt att min hemliga snigel-blogg är mycket bättre än denna då den är helt ocensurerad, här censurerar jag typ mig själv innan jag skriver för vem veeeet vem som kan läsa detta ooOOoooo osv så då blir det inte lika kul och spontant. tycker om denna också för det är min persika men den hamnar liksom i skuggan av den andra bloggen.



det här var allt som ville ut, tror jag. känner mig barnslig idag, och under dem senaste inläggen, men det är väl kult på sitt sätt. tack för mig, ha en fin söndag!!!!! krams

(bilderna är helt irrelevanta men roliga därav alltid relevanta på något sätt. ok logik!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0