låtar som spelas om och om igen nuförtin'

Jim Sturgess – I've Just Seen A Face - den är fin och det finns många fina minnen med filmen (across the universe. se den). man blir så enkelt glad av den och den får med mycket braaaa på sina ynka 1.49 minuter.

Cat Power – The Greatest - även denna finns det fina minnen med. den var med i min älskade favoritserie bones förut (totalt galen i den serien var jag, ni kan ej föreställa er) men jag kopplade aldrig att det var cat power förens i veckan när jag cyklade med mina misslyckade hörlurar och blev chockad över denna asbra upptäckten.

Cat Power – The Moon - bra, fin, introducerade mig för cat power (trodde jag va. introducerades egentligen för många år sen omedvetet med föregående låten rå).

Håkan Hellström – Shelley - spelade han på skansen i somras när jag var på allsång för första gången med livian. vi fick asbra platser och närkontakt med både håkan, the moniker och måns. åh fin dag!!!

Håkan Hellström – Jag Vet Inte Vem Jag Är Men jag Vet Att Jag Är Din - världens bästa historia till varför jag börjat lyssna på denna så mycket. jag och mina tokiga vänner elin och arina är ute och går och pratar om absolut ingenting värt så som vi alltid gör.
arina: ååååh vem är jag ens?? jag vet inte vem jag ääär (inser att det är en del ur håkan text samtidigt som jag inser det så vi skriker i kör med någon slags underliggande förvåning och lycka över att vi tänkte samma sak) MEN JAG VET ATT JAG ÄR DIIIINAHAHHAHAHHA.
så himla konstiga men så himla bra ögonblick, sen praktiskt taget bröt vi ihop av skratt eftersom det faktiskt var ett otroligt konstigt men bra ögonblick. ja de är fina mina skolisar.

(brukar sällan lägga upp såhär tydligt om musik egentligen för jag vet inte, musik är lite blottande och talande på ett sätt - trots att det inte ens är man själv som har gjort musiken i frågan. men det har blivit en massa musik på sistonde här känns det som..... så det är väl bra änrå).

Kommentarer
Postat av: livan

hej jessan.

jag är sju timmar ifrån vilket är helskumt när man börja fundera på det så gör inte det. ville bara säga att det är fint här borta men jag längtar hem litet. och när jag läste om allsångisen här blev jag glad och kom att tänka på att du är en jättefinig tjej som jag är jättegladis att jag har fått hänga och slänga en dänga med och sånt och att jag saknar dig. tyckte väl att det var en bra grej att säga. ibland händer det ju att man tänker bra saker men inte säger dem. vilket ej är bra. alltså. så mycket konstigt i mitt huvud som inte får komma ut i ord här borta. är så trött på sällskapet. och de är inte som jag.

2011-11-06 @ 15:46:12
URL: http://suraminer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0