hej livet, paris paris paris¨

nyduschad och glad. snart mätt. snart sittandes skrikandes i en biosalong med en fisk som upptar ca 50% av bilderna på min mobil. men ja, jag har skrivit en himlans massa inlägg idag, så blev det baH, ville antagligen mest påpeka att jag är medveten om detta med den meningen.
jag har ett dokument på openoffice som heter "så som det kan bli när världen ruskas om relativt stabild.odt" där jag skriver av mig ibland när jag känner mig värd. men idag hade ni inte sån pass tur att jag öppnade det dokumentet istället för bloggen.




just nu blir jag blir glad av/över:
- folk som är lika geekiga som jag över nåt (alltid.)
- beatles (hör cover på nämnda i videon ovan)
- zooey deschanel och hennes perfektion till lugg (hör röst i videon ovan)
- personer som förstår varför jag säger "remember remember the 5th of november"
- sång
- mina vänner
- is this the real life, is this just fanta-sea? (blir alltid lika förstummad)

just nu blir jag argghh (pirat-arg) av/pga:
- folk som har på sig beatles tröjor och dyl men inte vet vilka the beatles är
- min dåliga diciplin
- att jag inte har någon film med edward norton tillgänglig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0