förbrukad piruett, gör en till gör en ny

tjarååå. vad ska ni göra imorgon? vanlig tisdag? göra nåt kul? jaha. vad jag ska göra? näh jag ska bara gå på fleet foxes och leva lite och så. tackar som frågar. är jag taggad? näh inte mer än att jag skriver frågetecken överallt, struntar i att sova och frågar mig själv frågor ganska oprovocerat när jag egentligen skulle kunna skriva en helt vanlig text här på bloggen.
hoppas ni får en fin tisdag rå, på tal om tisdagar! nu ska jag ta å hoppa in i duschen. puss!

jag+fin kasper



länge sen vi pratade och sågs osv. länge sen jag kikade. för din del vet jag ju ej om det var länge sen du kikade då vi inte pratat på länge. logiskt. och det är ju bra. att i varje fall jag inte kikar. p.s. du är lite fyrkantig och platt ibland. hoppas det löser sig med det, ibland måste man våga vara ett fluffigt och löjligt moln! d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0