for that, you need permission

förstår inte hur det kan vara så brutalt smärtsamt att slå i en tå. eller förstår gör jag kanske, att det gör ont osv, men att man slår sig så hårt när man gör något så simpelt som att gå? man måste gå jättehårt jämt. och sen är att gå inte jättesimpelt alls egentligen. men hårt tydligen.
oh blogg oh blogg why are you* so blogg? vet inte vad det betydde. fritt för tolkning. byt ut you* till thou om du vill vara sån som byter ut you till thou alt. om du tycker om Oh brother where art thou.

hade ett rött band i håret idag. det var kul men ville inte vara med på bild riktigt så jag fick använda tvång i ljuset av min blåa datorskärm. hade också ett svart sametstryck som var jättemjukt på min annars så gråa t-shirt. slutsats: hösten är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0