Don Juan Moreno y Jederique Jiménez

argh som en ko eller gris. mobilen ville inte hjälpa när jag skulle samtals-sällskapa frida, jag blev trotsig och ringde hundratusen gången (ej överdrift). blir argh på allt som är fel men kanske ännu mer på det som är rätt för det egentligen är fel. HA ha p.s. argh=bitter, mest. h:et på slutet ändrar betydelsen något.
damn avsaknad av en jämn kurva, sämsta synonymer/ord som ej har synonymer, att inte kunna böja ett ord.
men gerard depardieu är på tv med sin bäst-het till existens och gör mig glad. så som coola fransmän gör. och jag har haft en fin fredagskväll, så som kvällar är. hoppas ni också haft en bra kväll! men just nu känner jag mig mest såhär (vilket ändå är acceptabelt med tanke på obefintlig sömn i veckan);



okej jag är väl lite väl konstig och komisk, tänker jag när jag tar en aftermade bildeserie med min webcam och börjar skratta åt mig själv. ibland måste man bara få ut frustrationen för att skratta till, eller le igenom den bara.


p.s. tikker om jean reno trots att han förfranskade sitt namn så pass. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0