blev en enorm uppdatering av mitt liv

haaaaha jättedum sak; sitter alltid å funderar över/formulerar inlägg i mitt huvud som jag vill skriva men hinner inte innan tankarna blivit glömda och gömda bakom nya tankar vilket är dumt. för de är ju roliga, de som aldrig skrivs ner. mycket tänk lite verkstad.

blir fascinerad av zuper-mega-übercoola hipsterbloggar av människor i diverse åldrar som har hipsterbloggar fulla av dr martens, skjortor och stjärnor. alltså okej nu lät jag otroligt nedlåtande men det är inte så jag menar, jag tikker också om dr martens, skjortor och stjärnor. men det är ändå kul, och lite komiskt. trots att jag bara fastnat för en blogg som jag varit inne på mer än en gång. ja akta så ni inte får alltför mycket livsviktig information från min blogg nu när ni läser, det kan bli intensivt.



p.s. skulle vara så himla värt att åka till göteborg bara för att. plus att det håller på att bli "jul-staden" vad jag förstått, vilket - även det - är så himla vääääääääärt. ååååååååh. pengar, var är ni? vill åka till stockholm och hälsa på min syster också men pengar? nej. why u no keep money mr.wallet? mer värt; har suttit och kikat på bones hela kvällen, även det är så. himla. värt. och fint för nostalgin över hela bones-grejen. ja nu ska jag ut på den där promenaden med the smiths som jag inte alls gick ut på för cirkus två timmar sen. krams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0