krrr krrrr

hej hej hej och hej. livet är så jävla on just nu så jag kände att jag ville skriva lite. fick biopresent kort idag och dom som känner mig vet hur mitt behov av bio är. vad var då presentkorten på? 460 kronor. made my day så hårt.
28 dagar kvar till paris. tjugoåtta. inte ens trettio. går inte ens att expressa den glädjen.
3 dagars fantastisk helg. kände mig fett nytttig som funktionär på RUM-festivalen. nyttig och nyttig, jag gjorde ju något bra i alla fall hohooooo.
kommer hem efter dansen nu på kvällen, the imaginarium of doctor parnasuss på tv. fantastiskt. fantastiskt!!!
louise fyllde 17 fina år idag, grattis till den fina flickan!
humöret är på typ. stjärnstopp. JARÅÅÅÅ. underbart. länge sen jag skrev. saknat min lilla blogg. känner mig orutinerad på blogg-området, det blir nog bra snart. livet kör och är on och bra och så. så det känns ju fett! (fett.) grymt. haha åh.
ja, hoppas ni har det fint! pussarrrrrr

två fina filmer. taggar med presentkorten YE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0