in the morning i'll be with you, but it will be a different kind.

åhå hej. det finns en massa jag vill skriva, för det var en himlans tid sen jag skrev känns det som, och jag saknar att skriva ner onödiga saker på persikan men det har bara känns som om det kommer bli så himla ingenting om jag skriver något nu. alltså på senaste tiden. jag vill fortfarande skrika lite. skrika på dumma människor att "du är lite dum men inte egentligen vet jag ju, men jag blir ändå irriterad kan du sluta vara dum och bara köra istället". lite så. åhå vad jag har mycket känslor i mina fingrar just nu kände jag. och även; igår såg jag i love you man igen. den är så fantastisk på sina bitar att man nästan går i bitar. igår lyssnade jag på skinny love, har fortfarande inte slutat, även den framkallar bitfallning.
mitt huvud har dunkat idag, på sämsta möjliga sätt, imorgon är det nationella, vi kör på ändå. i helgen har jag sprungit lite med livia inne i staden, jag har cyklat lite med två finisar, jag har gjort mackor och fått en fantastisk överraskning, spelat piano lite. LYSSNAT EN MASSA PÅ BEATLIS OCKSÅ. bästa beatles, kan inte sluta. dom kör så jävla hårt. allt bah kör och jag ba kör med det och så kör vi på. tack och hej puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0