bitch osv.

hej. det var länge sen nu. hinner inte med något alls, men ändå lite. vill skrika lite. aaah:a lite (=skrik). inte nödvändigtvis ett dåligt frustrerat skrik så som skrik ofta döms att vara utan bara ett enkelt skrik. över många saker, bra som dåliga. lyssna lite på lykke li, håkan, veronica (bara för att alla säger att yhennes nya album är så fett men jag själv inte hunnit lyssna), promenera lite till hamnen, skoggshuggare (ja.). men hörni, min blogg har blivit jätte mycket mer tråkig än förut, deeeeeeeeet kommer den vara ett tag känner jag, tills jag fått lite ordning på.. ja.. skolan huvudsakligen. men alltså, så länge hoppas jag ni mår fett, jag mår fett, under stressen. vännerna är liksom där och är bra.
prestationsångesten är liksom där och är dålig. så kan det vara. nu är det vår och jag är trött som ett as. JUSTE! mina vänner, jag är ju sjuk, däför jag är trött. bra att vi fick klarhet i det. intresse hjärtat bah slåååår. för övrigt såg jag ett avsnitt av The Office igår. det var fantastiskt. puss och hej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0