you're such a beautiful surprise

elleeeeeeerrrrrrrrrrrr inteeeeeeee. alltså haha jag är smått hög på trötthet och stress MEN det är ok säger vi bara jag överlever så ärde ok och jag hoppas jag överlever ni ser jag är inte mig själv jag använder inga punkter eller komma det känns som jag skriver allt detta på ett enda andetag. min blogg har blivit över bombad av bilder på sistonde, bilder är kul, men det känns som jag borde chilla ner lite. hoh
det är inge kul att prata om fin kärlek och fina drömprinsar och sen bah OH SNAP det var bara ett kuligt samtal och en massa ord du har ingen fin kärlek och fin drömprins.
vad som är fint är när man har någon lite fördom/förutfattad mening om någon (man ska inte men, alla har haft någon nån gång. hang with me here) och sen bah OH SNAP personen visar att den inte alls är som du trodde utan är awesome och man bah "tack för att du motbevisa mig och för att du står ut med att jag säger bah för mycket".
vet ni en annan grej? man kan göra smileys i min blogg. :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: så fint att man smäller av. puss!!!!!

" allting känns lite konstigt just nu, inte dåligt direkt, konstigt, men inte heller direkt bra.. fast jag vet inte, förvirrande. fast egentligen inte, ååh jag har inget bra beskrivande ord!!! det blir bättre sen, eller vad säker ni bko? nej nu slutar vi geeka oss." det känns bra nu. och det är ju hur fint som helst att kolla tillbaka och se skillnaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0