joy division

1. inspiration
2. jag älskar alva i madicken. och hon heter Lis (IRL så att säga), hur fint?
3. idag har jag varit sommrig. jätte somrig. hihi busigt värre.
4. extatisk
5. skriver ord till människor jag ej känner
6. "gör det något om jag stjäl av dig en timma, eller två? med tiden har jag lärt mig när det börjar att bli dags att gå"
7. mondän
8. skriva sudda skriva sudda
9. abstrakt mischmasch lika oförintbar som energi.
10. en hardcore badass med skägg och sånt

11. du och allt som är du mitt i stormen av gropar som ler. du och allt som är du under tiden som rynkorna traskar på och tar allt med sig under sina vingar. våra händer, våra fötter, våra drömmar som ett fullständigt pussel.
du och allt som är du trots vi och allt som är ord.


världens finaste



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0