bitch i'm flawless /c

alltså jag är så slut nu, att jag verkligen inte borde vara vaken. jag borde sova. vila. andas. drömma. inte tänka, tänka fungerar inte när jag är slut. när jag är trött - toppen. när jag är slut - värdelöst. därför ska jag sluta tänka, sluta analysera framför allt, och lägga upp några bilder som får mig att le. man behöver alltid le. jag låter mig vara ledsen när jag är det, arg när jag är det, men jag nekar inte ett leende. ilska kan vara en sån flyktig känsla, många gånger, som inte är värd annat än ett leende. som inte behöver annat än ett leende.

p.s. colin firth, att han ens existerar. britter allmänt men colin, alltid en plats i mitt lilla hjärta. d.s.




bilden nedan ler jag inte åt. jag dör, av skratt. på riktigt, varje gång jag läser. tror det är för att jag alltid väntat på ett skämt om serious namn. dör igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0