sannolikhet va, det betyder väl någonting som är likt sanning.. men riktigt lika sant som sanningen är det inte om det är sannolikt

alltså!!!!!!!!!!!!!!!! här sitter jag och lyssnar på tage danielsson och hasse alfredson. så otippat, så underbart, så vackert. jag hoppar runt som en lite apa här hemma, exakt som en lite apa. hoppetihopp.
var fick jag all denna plötsliga energi ifrån då? dansen såklart. som varje måndag. och alla fina människor på dansen. och alla fina samtal med louise i bilen påväg till/från dansen. JLJLJLJL. så jäkla hajpat. imorgon tänker jag bombardera culturen så hårt, they won't know what hit them. separationsångest HAHA jo tack. jag hade skrivit något mer här som nyss försvann men jag minns inte vad det var, hoppas ni mår bra i alla fall. hoppas ni mår bra.
alltså ett litet instick; det finns många som avlsutar sina blogginlägg så, känns det som, men jag menar det verkligen. hur konstigt den än må låta. hoppas. verkligen. ni. mår. bra. alla förtjänar att må bra. hoppas ni mår bra. pussk

för övrigt, bilderna består av:

1. underbaroisa lisa + massa frukt + vaniljglass + smält choklar
2. ulligaste maddsis + jag + mitt fynd till jeansjacka
3. bacon + pasta + balkong + ljus + natt + mys = sant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0