sista ikväll. ibland får man ha skrivar stunder också! finast att se tillbaka på ju

kommer alltid glida tillbaka till dig, världen kommer alltid luta nedåt mot dig och så fort jag slappnar av ramlar jag ner på dig igen. "inga kan ta fel på varandra som vi". jag börjar acceptera det (tack bloggen för utloppet jag fått ha på dig) och låter dig dränka mig i din doft. någon gång ska jag ta reda på vad fasiken det är för någon doft. när världen slutat luta, kanske. lite tidigare ändå, förhoppningsvis. någon gång ska jag sluta skriva om dig, men inte än för det är fortfarande trevligt lustigt. tack och hej (och hardcore. så jäklans mycket harcore, på allt. allt är så harcore att jag snubblar lite smått.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0