i'm getting too high for my own best

fin dag. snö. men jag klagar inte! det är fint, alltså allt blir så fint med ett snötäcke. och lugnt. har diskuterat ett giftemål med X idag men anders såg genast igenom vem X var. haha lite komiskt hur fort han förstod vem jag menade. snart ska jag träffa zuper znälla zilver zebran och gå på bio. flashigt namn. hennes riktiga namn är detsamma som colin firths fru. hoho fredags-gåtor är ack så spännande.
igår var jag och såg ett genomdrag av en underbar föreställning med underbara människor som medverkade, allt förstördes lite, senare, men själva föreställningen var galet bra. hm. imorgon har vi sista föreställningen av "fångad i nätet" vilket är vädligt konstigt. blandade känslor. blandade känslor indeed. kommer sakna mina fina väldigt mycket i alla fall, och stämningen. när jag och louise promenerar till culturen 06.10 på morgonen och är mest övertaggade av alla när vi väl är framme. kpish. då är det enda som finns i huvudet koffein och skratt. underbart.
ska inte skriva ännu en roman. inte nu. hoppas ni mår bra, puss!!

alltså finaste bilden någonsin. hjärtat smälter ju bara lite extra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0