jag drar min truckdriving sång

alltså hahahahhaha min låtsaspappa bestämmer sig ibland när hans ipod dör att han vill ta min ipod. och lägga in sin musik på den. och i vissa sällsynta fall så ärde låtar som är helt awesome. AWESOME. typ truckdriving sången och föräldralåten ("see the light come in the morning". genialisk). idag har jag varit ledig, helt och fullt, och skulle pluggat. sämst. historia. maria sofia de la gardie (kan jag få ditt namn?). jag ska döpa om mig till det. niceynice.
det är så komiskt vilka humörsvägningar jag har denna veckan, bara extrema känslor typ, eller nej. men det är dom man minns så det känns så. övertaggning tack vare föreställningar varje dag. vi är så galet övertaggade att vi verkligen inte vet vart vi ska ta vägen på morgonen. det är fint. galet övertaggat fint. fulfint. vilket är det bästa fina, fulfint alltså. förutom övertaggningen är den andra påträngande känslan min enorma frustration som inte vill lämna mig ifred så jag tar ut den på alla andra (oroa er inte. tar ut den på ett bra sätt. alltså pratar om det. inte typ. bitchslapar alla i min omgivning) men eftersom jag får ut den ärde ju så. SÅ NU VET NI DET!

nu ska jag lägga upp ett till inlägg. så att alla tjejer som går in här kommer att dö. okej det där lät otroligt brutalt, men jag menar såklart inte på riktigt. inga kedjebrev här inte. ni får se. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0