it totally does

alltså jag tycker om min blogg. den är min minnes-keeper. och den har som sagt blivit överröst med bilder. men dom är kul och dom är mig och dom är kvar! så.
idag har jag blivit över hypad (eller försvenskat hajp, som wikipedian förklarar) över en massa fina saker i livet. kan det vara för att jag sovit ordentligt? eller bara för att jag har fina människor runt omkring, kanske. mh. OCH VET NI! jag har en jätte fin bläcktatuering på handen med ett nytt beroende (framkallat av mazarina willen.) som jag nu överröser på mats. moahahhaha. evil jessica idag alltså. har använt ordet överrösa två gånger i samma inlägg? pusså massa pusshej!

(igår var det internationella kvinnodagen och fettisdagen! grattis på er!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå, grattis alla kvinnor och alla fettisar? jamen.

PUSZ>z<zzzx

2011-03-09 @ 23:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0