hej frustrationer, hur mår ni?

haha jag är ju bäst. syftar på mitt föregående inlägg, dreggel maha. finare än finast. nej den här veckan har varit finare än finast. om man elliminerar vissa små element. typ mina frustrations utbrott och anledningen till dom.
dom skulle inte sträckt sig över hela veckan om inte anledningen till dom skulle kunna göra skada världens bästa människor. om ens möjligheten finns att dom bästa blir skadade så finns också anledning till min frustration. HAHA makes sence? känner mig lite bitter så här på kvällskvisten men alltså. jag har egentligen varit jätte hög på livet hela veckan. förutom dom här små detaljerna då. som bombarderas på mig varje gång jag försöker rationalisera. varje gång jag tänker "världens bästa människor kommer inte bli skadade för dom är för bra för att skadas av sånt onödigt, dumt" så bombarderas det med skade-saker som tränger sig på med orden "vi kan visste skada världens bästa, för det är så dumt att it just might work". ÅH FRUSTRATIONEN!
man kan ju inte göra med än man kan göra men om man inte vet vad man ska göra gör man ju knappt någonting = inte når sitt fulla potential av görande (handlande kanske passar bättre där). hoppas ni hängde med där, det var faktiskt inte så ologiskt som det lät. jag hatar att känna mig maktlös när det som står på spel är att andra skadas. FASIKEN DÅ. måste sluta älta. haha alltså åh livet ibland. NEJ VET NI VAD! nu skärper vi oss.

grejen är att jag egentligen är jätte glad och överpepp på livet, men just detta bara tynger ner allt så himla mycket just nu. åh. och. maktlösheten. det är den. hoppas ni mår bra, jag mår bra, pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0