be-er-be

alltså mitt sista inlägg lätt fett deppigt. speciellt det dramatiska "sluta, snälla sluta" men alltsåalltsåalltså, jag är inte deppig, det är bara såna tankar man får ibland. nivet. speciellt inte så dramatisk deppig. nej! dessutom tvingades jag avsluta det inlägget väldigt abrupt eftersom jag var väldigt sen så då blev det fel feeling.
idag har varit en sorgens dag dock, utflytt med musikalen. nu är allt slut. sorg indeed. jag och anna vandrade runt och pratade och åt som aldrig förr. men, inge mer "fångad i nätet". ever. evaaaah. det är ju sorgligt och behöver pratas igenom. västerås är en fin stad. har en massa å skriva, har en massa å säga (kan bli så extra när man pratar igenom alla sina tankar under en lång promenad på en halv dag), men först ska här pluggas. maria sofia de la gardie.  hoppas ni mår så bra såååååååå. pusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0