again!!!!

myspys idag. teater och bullar och så. monki - hittade my longlost för 100:-. stötte på malin. köpte smoothie. bestämde date med stina. nu börjar jag glida tillbaka till punktform med det ignoreras för snart kommer madDDDDDDDsis hit och hämtar mig med bilen. med bilen. flickan har tagit körkort. och jag älskar älskar att åka bil. likamed. SÅ JÄVLA NICEEEEEEE. vi ska träna också. jag har fett ont men vi krigar på! känner ni er överdrivet updaterade bra det var min mening :')

detta skrev jag då för typ en massa timmar sen men det kom inte upp. enjoy. förresten; ärde inte dumt hur rädda vi är för att bli missuppfattade? det är klart att ingen vill bli missuppfattad men egentligen, vad är grejen? om det händer, förklara bara. inge mer med det. typ. det borde vara så i alla fall. puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

om man blir missuppfattad så får folk en skev bild av dig, och det kan vara svårt att få folk att ändra sin uppfattning

PUSS

2011-03-03 @ 13:15:44
Postat av: Anonym

men det jag menar, det borde inte vara så att folk bestämmer sig för vem du är så fort/lätt!

2011-03-03 @ 14:51:48
URL: http://jessicaspersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0