talktalk

HAHA fail. big time. (HAHAHHA bäst att jag hade klippet från i love you man i bakgrunden när han ska säga "big time" med brytning samtidigt som jag skrev det. ingen hängde med i vad jag just skrev men det var så awesome att det är kvar. det där klippet är för övrigt partapartyparty)
livet är gött, världen är stor, här sitter vi, jag och min brooor. nej. fast ändå ett fett jo, för "livet är gött" är ju mitt livsmotto. hela den låten. om någon kände behovet av den infon. idag var det stadsorientering för treorna, det var ganska så kul. haha det var fett jävla kul, egentligen. och varmt. och jag vet vilka vinnarna är och känner mig fett viktig av den anledningen. det är det typ. nu vill jag bada, men ingen är pepp på bad känner jag. får la se vad som händer med livet, imorgon ärde avslutning! PUSS OCH HEJDÅ HÄLSNINGAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0