un chien bleu

hej dudes. idag ärde studenten. (GRATTIS TILL ALLA SOM TAR STUDENTEN). jag ska stå på stan och jobba, sad sad att jag inte kommer se nåt :( sånt är livet mina vänner. hoppas ni får en fin dag hursom! för övrigt ärde såhär att jag tänkte skriva lite texter som jag tycker är fina, och låtsas att min blogg inte redan är överkrigad. PUSSPUSS

 tid har förlöpt, dagar har gått. månen har vandrat sin väg genom vitt och svart och grått jag har saknat ditt skratt, jag har saknat ditt hår, jag har saknat att ringa ibland och berätta om hur det går det har tidvis gått bra, men jag har saknat din hand. har saknat din röst, ensamma dar har jag saknat ditt huvud mot mitt bröst jag har saknat din röst nu har du en ny ännu okända nätter ruvar i väntan på att gry

 ni är ingenting, bara en samling medelmåttor. det är mörker här, världen brinner, det är mörkt här. det spelar ingen roll vad jag gör, allt är för litet. det är mörkt när jag vaknar, mörkt när jag går och lägger mig.. jag vänder mig om och jag ser henne. jag ser en rygg som lämnar mig. en rygg som säger att hon kommer lämna mig, alltid kommer att lämna mig. jag älskar henne, saknar henne varje stund hon inte är med mig.. jag vet inte om det räcker nu, jag vet inte om kärlek räcker. jag måste ta hand om henne, jag måste skydda henne men hur ska jag kunna göra det när det brinner. världen utanför brinner.

föreställningen som det sista citatet är ifrån kommer aldrig lämna mitt hjärta. faktiskt. puss puss igen!
hej dudes. idag ärde studenten. (GRATTIS TILL ALLA SOM TAR STUDENTEN). jag ska stå på stan och jobba, sad sad att jag inte kommer se nåt :( sånt 
är livet mina vänner. hoppas ni får en fin dag hursom! för övrigt ärde såhär att jag tänkte skriva lite texter som jag tycker är fina, och låtsas att min blogg inte
redan är överkrigad. PUSSPUSS
tid har förlöpt, dagar har gått. månen har vandrat sin väg genom vitt och svart och grått
jag har saknat ditt skratt, jag har saknat ditt hår, jag har saknat att ringa ibland och berätta om hur det går
det har tidvis gått bra, men jag har saknat din hand. har saknat din röst, ensamma dar har jag saknat ditt huvud mot mitt bröst
jag har saknat din röst nu har du en ny
ännu okända nätter ruvar i väntan på att gry
ni är ingenting, bara en samling medelmåttor. det är mörker här, världen brinner, det är mörkt här. det spelar ingen roll vad jag gör, allt är för litet.
det är mörkt när jag vaknar, mörkt när jag går och lägger mig.. jag vänder mig om och jag ser henne. jag ser en rygg som lämnar mig. en rygg
som säger att hon kommer lämna mig, alltid kommer att lämna mig. jag älskar henne, saknar henne varje stund hon inte är med mig.. jag vet
inte om det räcker nu, jag vet inte om kärlek räcker. jag måste ta hand om henne, jag måste skydda henne men hur ska jag kunna göra det när
det brinner. världen utanför brinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0