totally... totes McGotes.

jag ska absolut defenitivt börja säga totes mcgotes i verkligheten.
på jobbet:
-har ni vaniljglass?
-totes mcgotes.

detta kan inte bli annat än bra. jag är hemma nu för övrigt. från paris. fina underbara varma paris. så mycket bättre än jag minns att det var från sist jag var där, men det är ju bara positivt. åh. vi filmade en massa. det var otroligt kul och turistigt. hihiho. buz.annars så är jag himlans trött men lycklig och kär i livet. såatte. jag ska äta lite grillat nu. hoppas ni mår fintigt! PUSSAR I VERSALER och gemener (pussar)

får jag bara meddela. denna mannen, tror jag (mycket troligt) var i paris. samtidigt som jag. HAN VAR. ALLTSÅ. SAMMA STAD. vi befann oss i samma stad vid samma tidpunkt och jag kan itne ens varförrrrr existerar han ensssszzzsz

Kommentarer
Postat av: edgar

haha! sötis

2011-06-27 @ 21:47:47
URL: http://justforedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0