jag är så lik dom jag vill ha men inte kan få.

åhå sitter och läser min zuper zecret zilver blogg som jag har för att skriva av mig skit som inte bör finnas offentligt och det är underbart. det är så kul att se alla upp och ned gångar som går fram i sättet jag skrivit så himlans tydligt, alltså att jag verkligen märker vilket humör jag var på där, vad jag tänkte där, osv osv. det är kult. som en dagbok.
imorgon åker jag till paris. inga ord. livet <3 LIVET PEOPLE.

den här bilden tyckte jag var så komisk för jag bah "omg i'm an avatarrrrrrrrrrrrrrrrrr". lättroad tjej.


"i don't wanna let go but i'm letting go anyway because we are on our way to opposite directions and my arms don't really last that far"

"jag lever vidare. ångrar ingenting. jag lider inte, skulle bara vara fint om han var en del av det hela."

"Var det vårat, eller var det ditt och alla andra flickors?"

"jag orkar inte vänta mer. förr väntade jag bara, men nu orkar jag inte mer. det är så överflödigt att vänta. att sitta och vänta. dumt, verkligen. allt är dumt. jag vill inte vänta. jag vill bara existera, med någon som existerar med mig, runt och igenom mig. och så existerar vi tillsammans. någon som vänder allt upp och ner på det stadigaste av sätten."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0