Geneviève

förut skrev jag något om att världen lutar mot dig, och den kommer alltid göra det, tills den slutar. ungefär lite så skrev jag. den har inte slutat. hm jag funderar ofta på dig, för du är väl värd att fundera över, och det är ju fint i sig tycker jag. ville bara skriva ut det ur mina tankar lite, världen lutar fortfarande.

en annan kul sak; det finns alltid en anledning till saker tror jag. inte bara "nu stötte jag in i den personen oh it's meant to be" utan mer i handlingar och reaktioner från personer så finns det alltid en anledning, vare sig den är medveten eller omedveten. trots att man ibland oftast tror att anledningen är en, men så ärde egentligen en mycket större som är mycket mer gömd. trots att man tror att man säger något i förbifarten, eller gör något av en liten obetydlig anledning, så tror jag att det många gånger kan vara något större än "förbifart" och "obetydlighet".

jag tror alltid att jag kommer vara en hopplös obotlig romantiker. alltid kommer tro att dom där borde fixas ihop, att dom där två hör ihop, att dom där två passar just nu men kommer hitta den perfekta så småning om. jag kommer nog antagligen alltid att analysera allt.. och alla, men, jag tycker ändå om att tänka att jag har någon slags självdistans så jag förstår var det räcker. att det inte vickar över till den negativa sidan utan håller sig på den positiva sidan så jag kan lära mig av det jag ser och känner.

hejdå efter en massa text. offffff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0