och nuuuuuuu

hej hej hej ikv har jag varit hos min vän livia och det var trevligt och vi sa hejdå och high-fivade ochh sånt trevligt och nu är jag fett pepp på en lista SÅ VI KÖR! det känns ok med tanke på att det är ganska få som läser bloggen min.
men ni måste ju inse hur otroligt oseriös jag är med listorna och svaren. för det är sånt jag roar mig med på natten. dock ärde kul och möjligheten att jag kommer skratta åt detta i framtiden hjälper beslutet att göra en lista på traven. det var allt. puss och kram


Vilken färg har dina skor? jag har olika skor hens olika färger. vet inte vilken färg jag har flest av. hmmm
Hur många sms har du skickat med din telefon? i will check my dear friends. 18 506. men keep in mind att jag haft den mobilen ett bra tag nu. såatteeee no judging
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? andrea lindh!!
Vilka finns i din "mottagna samtal"-lista? liviaaaan, mor, loiz, vik-thor, andreaaa, liszzsa osv
Vilka namn finns i din smsinkorg? livia, mor, julsi/ilo, maddsis, vikzz, emsan osv. ohmy jag har för konstiga namn på mina vänner.
Vem kramade du senast? livan. nej denise!
Din favoritfilm? MAN KAN INTE FRÅGA MIG DENNA FRÅGA. funkar inte. men stolthet&fördom, fight club, 500 days of summer, le fabuleux destin d'amelie poulain, leon osv i en oändlig lista.
Din favoritlåt? tack för att ni gör detta så lätt för mig. nej men. typ allt möjligt. beatles period för tillfället (for ever) så alla deras. och allt möjligt annat.
Bär du på en stor hemlighet just nu? everybody does.
När vaknade du imorse? cirkus tolv
Gillar du hästar? jaaaa de är så fina och luktar gott
Har du ett turnummer? 2, 7 5 och alla kombinationer av de siffrorna.
Vem hade du velat träffa just nu? många, eller just nu, min säng.. snart. så min tandborste, först.
Vilket år är det bästa året hittills? alla årrrrrrrr. nej men vet inte. så alla år.
Är du kär? nej tyvärr, säger romantikern i mig
Föredrar du snus eller rökning? jag har aldrig testat snus så kan inte ge ett påläst svar på den frågan
Vad heter du i mellannamn? michelle
Har du en blogg? nej.
Vilken klass går du i? ES10B
Ditt favoritband? för. många.
Din favoritartist? men ja man har ingen favorit det finns för många talangfulla människor där ute.
Thåström eller Hellström? fjaedposkjolsfdmj bör inte jämföras. inga. aldrig
Göteborg eller Stockholm? je ne sais pas
Var bor du? Västerås den fina staden
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? Cat Power – The Moon
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? Mando Diao – Song For Aberdeen
Vem skrev du senast sms med? vl sms biljett hihihi tror det finns a spark mellan oss han svara alltid så fort
Vem ringde dig senast? mor
Rumpa eller bröst? på... mig? eller va?
Magmuskler eller armmuskler? armaaaarrrrrrrrr ellerrrrrrrr jaaaaaa joooo armar är mitt slutgiltiga svar
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? en jätte talande men otroligt konstig bild jag gjort själv!
Blind eller döv? åh den eviga diskussionen
Har du MVG i något? i do
Hur gammal tror du att du kommer bli? jag har alltid velat bli 116 av uppenbarliga anledningar men nu tvekar och tvivlar jag, vi får la se helt enkelt
Vad vill du jobba som? skådespelerska
Var är dina syskon just nu? i sina sängar antagligen japp
Senaste kändisen du såg? jag ser aldrig kändisar. såatteeeeeeeeeeeeeeeee
Favoritkändis? ...går....inte.....
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? haha?! när jag övningskörde härom dagen! cooåoåålt.
Har du piercingar? Isåfall, vart? in mah earss, still
När grät du senast? minns inte. jo. när vi var och såg bridesmaids. heheheh. den var fin och asbra
Senaste låten som fastnat i ditt huvud? Paolo Nutini – These Streets
Är du vig? inte nu det är sommar /sorg
Vad står det i ditt senaste skickade sms och vem va de till? "vs" till vl hihiih forever love
Vad står de i det senaste sms:et du fick? aslångt svar alltså han är ju intresserad. datum och grejer för dagarna vi smsar är så heliga
Använder du hårspray? ne
Vill du vara singel eller ha ett förhållande just nu? romantikern i mig säger förhållande. men det kommer när det kommer, bör ju icke forceras så ja. still förhållande dock
Har du varit tillsammans med två samtidigt? ne
Uppsatt hår eller hängande? hängande (ahhahahha utsläppt annars men hängande lät ju attraktivt <3)
Vill du gifta dig i framtiden? ja det vill jag ju.
Vilken vän vet mest om dig? vet ejejej
Har du varit vän med någon som du knappat pratar med nu? har vi inte alla varit det?
Isåfall med vem? *räknar upp namn, inte*
Vem skrev åt dig på facebook senast? chatten? ellehhh? gustavis trorja
Vad stod det din senaste händelse? kommentar grej om robert downey jr hjerta hjerta hjerta
Vill du bli modell? nej
Vad va det senaste du installera på din dator? nåt spel hehehehhehe
Vem är den perversaste personen du känner? HAHA what? umgås inte med perversa, fy! (ville bara för att fy låter så preppy och kul och jag tycker om ordet "preppy" just nu så. ne)
Är du intresserad av någon just nu? vem vet ingen vet inte ens livet
Håller du på med någon nu? nej jag sitter ensam. går inte riktigt. fysikens lagar nivet
Favoritdryck? VATTEN FÖR ALLTID ÅH
Favoritdryck innehållandes alkohol? alltså.. öl. let's just leave it at that.
Senaste CDskivan du köpte? alltså. ne. ett asbra band bara som är jobbigt att skriva här
Har du några plancher i ditt rum? mitt rum är planch-freeeee
Vad ska du göra i sommar? leva med livet
Har du haft oskyddat 6? hahahahhahahah så fint. älskar att det står med siffran 6.
Har du rökt på/knarkat? ne nej nepp.
Hur ofta festar du? icke särskilt ofta nej nej
Favoritskådespelare? så lofdölfdmölfdm,ö många oiesfmldmlf
Favoritkomiker? alla som har värda skämt och kan vara roliga utan att endast var elaka
Klänning eller kjol? både både både och
Har du varit med på TV? neje
Vad kollar du helst för TVprogram på morgonen? någon sit-com så man kan skratta lite utan å tänka så mycket. morgonen och jag hatar varandra
Snyggaste kändisen? SKA JAG ENS BÖRJA?!?! illa kände jag nu i efterhand. skall trappa ner på mans-bilderna. i promise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0