I don't give a shit about sleeping, Leon. I want love, or death. That's it.


Jag har insett att min senaste kyss... var med en göteborgare!
Jag lyssnar på... kloka ord, fina ord, knäppa ord, alla ord.
Jag pratar... om mycket men inte allt.
Jag tycker om... gos. och bus. och sånt som gör livet livet.
Jag avskyr när folk... är respektlösa.
Mina närmaste vänner är... de fina människorna i mitt liv som får mig att må såså bra.
Min första vän hette... hihihi min första bästa vän hette matilda. det minns jag inget om men det står i min dagisbok då de frågade oss lite frågor och skrev upp våra svar. fint.
Kärlek är... obeskrivligt. kärlek är kärlek. alla försöker sätta ord men ingen kan ju riktigt lyckas, tror jag. det är lite för komplext.
När jag borstar tänderna... blir mina tänder glada tänder.
När jag lagar mat... måste jag vara ganska så riktigt hungrig för att göra det.
Jag tänder på... hahahah. frågan. vad kul om man kunde säga "jag tänder på tänder". fast det gör jag ju inte. eller joho! ett fint leende! såpp.
Det är charmigt när... man är sig själv. alltså verkligen. det är himlans charmigt.
Jag är rädd för... ett flertal saker.
Den värsta känslan är... när det känns som om någon bokstavligen talat drar bort mattan under ens fötter så att man blir lite yr i huvudet och magen.
Den bästa känslan är... liten lycka, stor lycka, lycka i alla storlekar.
Jag är bäst på... att komma ihåg skådisars namn. mahahahah.
Jag är sämst på... att visa mig själv sårbar. ja. ganska dålig på det.
Om jag var ett djur skulle jag vara... EN FÅGEL. alltid. always. fan vad jag skulle flyga då.
Om jag va en insekt skulle jag vara... en ascool fjäril som hade vassa vingar men inte för att skada djur utan för att kunna hugga av blommor som var asfina, och glädja människor med MEN mina vingar skulle ha ett läkemedel som fågeln fenix tårar så att blomman inte skulle dö utan bara växa ut igen utan men. det skulle jag vara.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara... jag är inte så bra på redskap. en sprutburk med fågeln fenix läkande tårar i, I.C.E. (spinner vidare på fenix. den är cool)
Jag kommer alltid att vara... nej. det borde väl finnas något talesätt som säger "säg aldrig alltid" precis som det finns ett som säger "säg aldrig aldrig". jag tycker inte om absolut som "aldrig" och "alltid" helt enkelt. de frustrerar mig.
I sommar... vilken sommar pratar vi om här?
Sist jag grät var... i förrigår. men inte så mycket grät som blev tårögd. men det räknas tyckte jag.
Jag kan... för många repliker i Bridget Jones Dagbok. den är ju bra!!! (nej jag tycker inte om själva personen Bridget men alltså. filmenhheheh)
Jag kan inte...
När jag bakar så bakar jag... inte. jo. men sällan. chokladbollar eller muffins! försökte göra smulpaj, den blev äcklig.
Min mobiltelefon är... (sönder. överallt. men den försöker i alla fall.) skrev jag om min gamla mobil som indeed levde på lånad tid. nu har jag min lilla htc och den är fin och bra.
När jag vaknar på morgonen... är det ett mirakel. det är sällan morgon fortfarande när jag vaknar /sad eyes.
Innan jag går och lägger mig... laddar jag upp för att gå och lägga mig ett tag.
Just nu tänker jag på att... för mycket hinner inte skriva ner aaaaaaah.
Bebisar är... så fantastiska tycker jag.
Idag har jag... vaknat till folk som satt å kikade på sagan om ringen bonus material, åkt buss hem, gjort ingenting, ätit världens godaste lasange, övningskörttttttt
Ikväll ska jag... sova. jappjapp
I morgon kommer jag... vara lite barnvakt. deppa lite över min ekonomi. låtsas att den är bra. träffa en söt vän.
Jag vill verkligen... många saker. man måste väl vara lite amitiös! om man vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0