tänkte skriva en rubrik, den lät jobbig och lite feltolkbar så detta blev ersättningen

vill skriva "jag är trött på alla snygga människor" och sen inget mer men det känns lite melodramatiskt (egentligen mest lite smått dramatiskt men melodramatiskt låter ju så oändligt mycket bättre. men det var ju lite melodramatiskt. faktiskt.) och konstigt för att göra så jag tog med det sådär istället.
jag vill jag vill jag vill ha texten till den där fina låten som aldrig i livet kommer förglömmas (förhoppningsvis. man vet ju aldrig. hah fin parantersrsrs). ja men, i sinom tid!

myspace är aldrig min vän och det förargar mig när jag 1. vill höra fin musik SOM INTE FINNS PÅ NÅGON ANNAN PLATS FÖRUTOM i sångarens.. alltså. kropp, passar väl bäst att säga. hjärna? 2. har 1 hour 14 minutes kvar på spotify och då känner motvillighet mot att lyssna upp dom 74 fjuttiga minuterna. 3. inte blir särskilt salig eller upprymd av tanken att lyssna på spotify i vilket fall eftersom dom låtarna jag vill lyssna på är olyssnbara då dom spelats 5 gånger. siffror siffror siffror.
nu kanske ni tänker "brukar du bli salig och upprymd av spotyfi i andra fall, eller?" och på den möjliga tanken svara jag "ja. ja det blir jag. speciellt när jag sätter på denna låt" och sen skulle jag skicka en länk till/sjunga denna låt för er. man kan jag bli det nu? nej. för den är lyssnad på. fem gånger, enligt spotify, sedan dom införde den regeln.

"Varför skaffar du då inte spotify premium?" kan följdfrågan vara (föreställ er att personen i frågan säger "spotify premium" med en överdriven, dramatisk röst). lat. pengar. lat... pengar. skulle jag svara. eller bara tänka, jag är ju uppenbarligen ganska lat. SÅ LÄNGE lyssnar jag lite på "Bara för din skull", för att den höjer mysfaktorn i livet ett uns (uns=27,3 gram).

Hoppas denna texten var lika givande för er att läsa som den var för mig att skriva. (vet dock inte hur givande det var på en skala, men då är vi i varje fall på samma nivå! jag och min balans. jag och min balans..) hugs and butterflykisses, idag igen.



jag tyckte det här var kul. jag tycker allt med alan rickman är bra. och är lite sur på dumbledore. slut på bildtext.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0