butterflykisses

alltså. jag tror mina inlägg är lättare att förstå sig på om man tittar på vilken tid dom är författade&publicerade. föregående inlägg: 03:17:40, så då känns det förståeligt att jag psykade loss genom hela grejen. vilket är kul. men bara för att klargöra. sådär som jag gör!

nu sitter jag och lyssnar på bo kaspers. dom är fina och jag sörjer lite smått att jag missade dom på Skansen. blöp. imorgon ska jag träffa en sötnöt och jag är glad över det. på tisdag ska jag till skansen och sjunga och peppa och träffa en vän som jag saknar så det gör lite ont men det ska bli fint å träffa henne!! ack så fint.
p.s. when harry met sally är fantastiskt fin, måste se den. nu. d.s.

puss och kraaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0