shiny love

ironi är kul. bara sådär! skriver lite suddar lite. förut var jag ibland kortfattad på bloggen men nu krigar jag alltid haha. den enda gången jag orkar logga in och skriva är när jag behöver kriga. därav that outcome. jag ska börja ta kort. det är kul. och bespara er bilder på kändisar i varenda inlägg. heheheho. men här kommer en, som ett litet farväl. pussar!

så kan man ju också göra om man heter shia och ser ok ut och har ok lockigt hår och ok skägg och en ok skjorta med en ok ryggsäck på ryggen. om man är allmänt ok alltså. och heter shia.


Jag har insett att min senaste kyss... var typ..helt okej ;)
Jag lyssnar på... Mycket!! Gillar det mesta.
Jag pratar... hela tiden..
Jag tycker om... mysiga hemmakvällar, att gå på bio, läsa bloggar o mycket mer!!
Jag avskyr när folk... tror sig vara bättre än andra..-.-
Mina närmaste vänner är... de som betyder mest för mig.
Min första vän hette... oj, har ingen aning vad min första vän hette, men min första bästa vän hette Linnea.
Kärlek är... något jag inte ägnar så mycket tid åt just nu. Endast till familjen<3
När jag borstar tänderna... brukar jag göra ungefär 2178 saker samtidigt ;)
När jag lagar mat... blir det något väldigt enkelt..!
Jag tänder på... bruna ögon, lovelovelove
Det sexigaste yrket är... Oj..har ingen aning!
Det är charmigt när... man rodnar :D
Jag är rädd för... hur mycket som helst !!
Den värsta känslan är... stress, ångest..
Den bästa känslan är... efter träningspasset :D
Jag är bäst på... att vara en teaterapa antagligen ;)
Jag är sämst på... att komma på det sämsta om mig.. :O
Om jag var ett djur skulle jag vara... typ en tiger , fett coolt.
Om jag va en insekt skulle jag vara... död.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara... haha..orka..
Jag kommer alltid att vara... rolig ;) Nej men, jag kommer alltid vara en tjej som älskar musikal.
I sommar... Gjorde jag knappt någonting känns det som..den bara försvann :(
Sist jag grät var... för längesen för mig att komma ihåg.
Jag kan... hålla hemligheter.
Jag kan inte... rulla med tungan.
När jag bakar så bakar jag... kladdkakasmet..hahah, orkar inte vänta på att kakan blir klar!
Min mobiltelefon är... typ ett av det viktigaste jag äger!
När jag vaknar på morgonen... har jag oftast ont i huvudet..:/
Innan jag går och lägger mig... smsar jag , läser eller kollar på en film. Borstar förresten ALLTID mina tänder, tvättar ansiktet och byter om.
Just nu tänker jag på att... en framtid som musikalartist skulle vara det Bästa.
Bebisar är... jobbiga när de skriker..
Idag har jag... varit Pippi !!
Ikväll ska jag... Ha superkul tillsammans med Kussen ;)
I morgon kommer jag... antagligen sätta på datorn..blogga lite...hehehe
Jag vill verkligen... bli vuxen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0